کارشناس شبکه دامپزشکی شهرستان میبد گفت: دامپزشکی به عنوان متصدی تامین سلامت فراروده های خام دامی همواره کوشش داشته است تا در کلیه مقاطع از جمله در زمان مناسبت های مختلف و ذبح قربانی با اعمال نظارت های لازم مانع از ورود مواد غذایی آلوده به چرخه مصرف آحاد جامعه گردد

کارشناس شبکه دامپزشکی شهرستان میبد گفت: دامپزشکی به عنوان متصدی تامین سلامت فراروده های خام دامی همواره کوشش داشته است تا در کلیه مقاطع از جمله در زمان مناسبت های مختلف و ذبح قربانی با اعمال نظارت های لازم مانع از ورود مواد غذایی آلوده به چرخه مصرف آحاد جامعه گردد. در همین راستا و در نتیجه تمهیدات پیش بینی شده از سوی شبکه دامپزشکی شهرستان میبد تمامی دام های قربانی تحت نظارت های شرعی و بهداشتی و در محل کشتارگاه ذبح شدند.

مهندس عباسعلی سلیمی در خصوص چگونگی اعمال نظارت بر کشتار دام در ایام محرم تصریح کرد: از تاریخ دوم لغایت شانزدهم آبان ماه به مدت پانزده روز در 2 شیفت کاری صبح و عصر اکیپ های نظارت و بازرسی این شبکه بر روند کشتار دام نظارت نمودند و در این مدت 615 راس دام سبک و 80 راس دام سنگین در کشتارگاه ذبح گردید.

سلیمی در پایان ضمن اشاره به تلاش شبانه روزی پرسنل شبکه دامپزشکی شهرستان میبد در راستای نظارت های شرعی و بهداشتی، اظهار امیدواری نمود با همکاری مردم و حمایت مسئولین بتوانیم روز به روز شکوفاتر و موفق تر عمل نماییم.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا